MAKLUMAN KEPADA PENTADBIR SISTEM BAGI SISTEM PENGURUSAN SEKOLAH (SPS)

Seperti yang pihak pentadbir sedia maklum, Sistem Pengurusan Sekolah (SPS) ini merupakan sistem yang berasal dari gabungan pelbagai sistem yang memudahkan tugas-tugas pentadbiran dan pendidikan berjalan dengan lebih lancar.

Sehubungan itu, pihak sekolah perlulah memastikan bahawa Pentadbir Sistem bagi Sistem Pengurusan Sekolah (SPS) iaitu 'Admin SPS' ini sentiasa "AKTIF" dalam pengisian data di dalam Sistem Pengurusan Sekolah (SPS) ini.

Pemantauan secara berterusan akan dijalankan dari masa ke semasa untuk memastikan data SPS bagi Zon PKG Keramat Kuala Lumpur adalah yang TERBAIK dari kalangan yang TERBAIK.

Sekian, terima kasih.


Berikut adalah pemahaman dan tindakan bagi Pentadbir Sistem setelah mula mengendali Sistem Pengurusan Sekolah (SPS) ini. Klik gambar di bawah untuk ke slide mengenai Tugas Pentadbir Sistem.




Pautan gambar di bawah ini pula ialah berkenaan Makluman SPS yang mesti dimuat turun oleh semua Pentadbir Sistem dari semua sekolah ahli di bawah PKG Keramat Kuala Lumpur. Sila klik gambar di bawah untuk memuat turun.

0 comments: